星期日, 9月 23, 2012

第一次手搓麵包

麵包機待修中, 又想整包, 就試下手搓!!初初都戰戰兢兢, 怕搓唔出會發酵既麵糰出黎~!!!
不過, 做完個鬆餅, 搓左幾下麵糰, 又覺得可以試下做包~!!
於是就O係呢個悠閒既下午做包包~
當然, 第一次搓, 即係上網睇左VIDEO, 都唔會搓得好功夫~
不過我都要搓到見到薄膜既時候才停手, 大概搓左15分鐘左右吧~



但麵糰搓極都唔夠睇VIDEO既靚~都照試下發酵
結果, 個麵糰唔係發得好好~ 冇預期中發到一倍咁大~!!
但用篤手指測試, 又好似得得地~!! 於是又proceed第二次搓麵糰同發酵~!! 

第二次待發酵時, 見到麵糰好似又唔係發得預期中大, 於是放下走去煮晚飯~
到晚飯後再看看時, 原來已經發到好高~!! 跟住可以好開心咁放咁焗爐~!!

掃上蛋汁同芝麻~ 入爐170度焗40分鐘~
因為覺得佢發酵得唔太好, 應該唔會好成功, 但見佢最後又發大左~
於是O係焗既過程中成日去望下佢焗成點~
結果焗左15分鐘, D包包已經好順利咁成長中~


包包焗出黎都有脹爆既感覺~


切出黎包包都好軟, 都好好味~!!不過D 質感有待改善呀~
一次過整左包包同SCONE, 最好就係同家人朋友分享啦~!!

沒有留言:

張貼留言