星期二, 4月 30, 2013

我的快樂孕記 7 ﹣ 漫長的等~


距離下次見BB仲有足足一個月既時間,日子好似過得好慢咁!
踏入16週,肚已現型了!雖然返工會著鬆身衫,所以仍未很覺得!但我的體重開始上升了!
宜家重量比懷孕前重左2kg有多!真係要好好留意一下體重!
今日友人補送我生日禮物!係大肚媽媽既恩物!
因為我一早已經預備防肚紋膏,友人就買左支BODY SERUM及LEG RELIEF比我!
朋友很細心,因為懷孕中後期小腿會很累,很容易會出現靜脈曲張,多按摩舒緩一下絕對有幫助!
今晚很想用胎心機聽下BB,可能BB大了!心跳聽得很清楚!而且頻率很快!同O係醫生度聽一樣的快!
我同相公都好開心~每一次聽BB的心跳,就好似聽緊BB講野一樣!
我決定要在未感受到胎動前要多多用胎心機聽下BB既心跳!
真係好想快D感受到BB踢我呀!
但人家話第一胎最快都要20週,我只有耐心的等吧!

沒有留言:

張貼留言