星期三, 2月 19, 2014

又一新敗物- Lid Stand

LC總令人沒完沒了的敗下去!
煲唔敗,stoneware都可以長敗長有!特別會引到你由只有一隻會被不斷出的新色所誘惑,繼而一隻一隻的敗下去!可謂一入LC門深似海!

先有rice bowl,第一隻於開倉買入antique rosé, 跟住就satin pink, lavender...宜家就satin blue!很多人都愛把它跟satin pink揍成一對呢!其實我仲有rose quartz and peppermint黎緊!已經係忍住唔係隻隻色儲都咁忙!唔知今年又要敗幾多隻返黎!

今次同時都被日本的Lid Stand吸引住!

除了放煲蓋,還可以放iPad!那下廚看網上食譜會很方便呢!

個子小小都可以穩陣地放好20cm的煲蓋!
跟cp 20好襯呢!


其實除左Lid Stand,仲有一件好敗物!不過覺得有點貴冇買到!但愛粉紅族都應該要入返件呢!


這個是stoneware不是pot stand嘅cast iron,雖然很美但我比較喜愛長方型置物架會更實用,再加上價錢是半個pot stand都幾貴!於是成功忍手!

沒有留言:

張貼留言