星期一, 2月 18, 2013

得嘗所願

趕及最後一日做紅色6折買入 Skillet 20cm, 同友人分享一人一個!
20cm比較小巧,煎一塊扒,煎旦,亦係做 Sauce 都係好幫手!



Cherry Red, 我家都有很多!嘻嘻!


兩邊有口可以做Sauce時方便倒出!


又敗!我唔敢數過去一年入左幾多LC。。。我希望呢個係最後一個Cast Iron!!

本來好想買Marmite, 但覺得太重,太細又冇乜意思(因為鑊要夠一定既SIZE,煲中煲又要夠大),所以我放棄喇!

所以我暫時唔會有Cast Iron 住,即使煲湯,我諗我會考慮買個電煲,因為唔洗睇火仲有得預較時間!!

沒有留言:

張貼留言