星期三, 11月 14, 2012

新玩具!

成日都貪新鮮既我,總有好多野可以買!
自從用左IMAC後,覺得寫BLOG執相都方便左~

一直影相FOR BLOG都係用我既NOTE手機,雖然有WHITE BALANCE教,但D相始終都會偏黃
之前睇BLOGGER講過,IPHONE5影相唔會偏黃!今次我就體驗到分別了
不過我唔係換左手機,而係用呢個,老公上網訂左成日話要拎去賣,但原來係送比我呢~



本來今晚想影低今朝出爐既白麵包,卻發現手機影得好黃!

於是想搵單反機出場,不過突然諗起IPAD MINI都可以影相~
就用黎試下,乜都唔洗教既情況之下,就影到冇咁黃喇~!
之後再用ICLOUD 將D相SYNC返去IMAC度,乜動作都唔洗做~
原來一條龍係咁方便~宜家我更愛呢個新玩具呢~

沒有留言:

張貼留言