星期日, 5月 26, 2013

為Food Processor 開光之晚餐

為Food Processor開光,最好就整肉醬,整左個肉醬千層麵,淨低既肉醬留返黎做意粉~

試埋個Blender,最好就整磨菇湯~成個下晝就O係度玩~嘻嘻~



O係上面加返D CREAM做裝飾,為個湯升級不少~


二人份既千層麵用18cm長方形焗盤最O岩,相公食四分三,我食少半件~


我久不久就想食三文魚頭,我唔愛魚,亦唔愛LUN魚骨,但三文魚頭骨少而且可以啖啖肉~所以我很愛~

有人會食埋隻眼,不過我唔敢~覺得個質感有點可怕~每次我都係挑哂我想食既肉後就FINISH~D皮都好少會食~

三文魚有豐富既蛋白質同Omega 3,好有營養呢~



沒有留言:

張貼留言