星期五, 4月 19, 2013

LC Cooking Class Again ﹣花雕煲仔蛋

二月份買左煎PAN,又可以同友人一齊上 Cooking Class!!
因為我要4月先得閒,但4月份既班都係煮旦!
雖然個TOPIC一D都唔吸引,不過都要去!



花雕煲仔旦,個名好似好特別,其實就係煲中煲蒸水旦!
不過MISS都冇落花雕!淨係掛住講點用個煲!
可能我已上過一次,今次顯得冇咁期待!
呢個煲中煲係16 in 28 !28都係我想過要買既SIZE!不過我會忍!
煲中煲既水位要係細煲一半既高度!水滾先落細煲!


冬菇要蒸左4分鐘後先放!然後又再開火蒸多4分鐘!再焗4分鐘!不過我覺得成個過程好似焗左佢好耐!
但MISS話熄左火咁焗,焗耐左都唔會令D旦老!


最後加蔥花就完成!

沒有留言:

張貼留言