星期三, 12月 05, 2012

小魚宴客

星期日係期待已久既飯局,從前兩個家庭,而家已經各有家室,有大有細,賞面黎試下小魚廚房!
一共9大4小,我可沒有煮過咁多人既晚飯呢~
幸好媽媽會弄其中兩樣,我弄6樣好啦!
媽媽弄佢拿手既咖哩雞同紙米卷,我就做其他!
揀菜單時都有考慮過用乜LC上枱~
當然,焗爐亦唔可以排長龍啦!
揀左兩個焗既,雞翼一早就做好,最花時間,就係弄肉醬!
小魚鍾意自家制肉醬,可以見到粒粒既番茄肉,而且係豬肉,唔會敏感!
冇味精,更健康!


當日忙左成個下晝, 午飯一完就開始買餸,切菜,慢慢,就做到朋友來了!

都冇忘了一個一個咁特寫一下!




雖然都係重覆平時做開既餸,但朋友食得開心, 我就好開心啦!
13人既飯局可能試過,但全是自家制既食物,就真係第一次~好有滿足感!


個雞翼就係第二日再煮時影既!



甜品金寶做得唔太滿意,連相都冇影,睇黎我要多加練習先得喇!

沒有留言:

張貼留言