星期二, 10月 11, 2016

Le Creuset 粉紅革命 26cm BBQ Pan

粉紅FANS心動推介!一直都很愛LeCreuset Buffet 淺鍋!因為可以無水蒸,做焗飯,焗包又得!今年LC都加入了粉紅革命,購買LC粉紅系列的產品會將5%收益捐粉紅革命!實行敗家之餘又可以做善事!

BBQ Pan 曾經是開倉熱門必搶Item!因為只需數百元,沒有蓋也沒關係吧!黑裡的BBQ Pan 其實比白裡Buffet更好用!因為可作爆炒更有鑊氣!配上玻璃蓋便可以留意食物的煮熟程度!

唯一不好,便是玻璃蓋沒有原 buffet 蓋搬鎖水!因為Buffet原蓋設計加重量都令 Buffet 可作無水蒸有鎖水保持原汁原味的功能!換了玻璃蓋,便是給爆炒加蓋焗一焗而已!
所以用法可能跟 Buffet 有點不一樣,大家要選購時要留意一下自己的需要啦!
除了到專門店整套買,也可到專櫃單買一個BBQ Pan ,雖然沒那麼抵,但如果已有26Buffet,Buffet 蓋可拿來用吧~


沒有留言:

張貼留言