星期一, 10月 21, 2013

小魚B的誕生

冇寫Blog兩星期有多!
原因就當然係小魚B出世了!





十月四號晚突然感到陣痛而且有規律地痛!每十至十五分鐘一次!仲有D見紅!
馬上等老公回家入院了!

傻傻既相公以為一入產房就要生!仲緊張到要打比99!
其實過左28週有乜風吹草動都係直上產房架!
O係產房駁機Monitor住胎動及宮縮既情況,再Check子宮口開左未~
結果我一度都未開~要上返產前病房等~
就係咁,我就展開左三十多個小時既陣痛旅程~~~

怕死既唔好睇~

第一晚留院,其實都Keep 住痛,攪到成晚冇乜點訓到咁~
第二朝醫生巡房時Check都話一度都未開!仲話BB個頭O係幾高既位置!
我聽到之後真係幾晴天霹靂!因為痛左成晚一度都未開就好似白痛左一晚一樣!
到左5號,我既陣痛已經加劇為每五分鐘一次而且痛左好多!
涯左成日,到夜晚都痛到訓唔到,成日都要坐起身!因為坐起身感覺冇訓O係度咁辛苦!
幸好姑娘見我咁慘,比音樂我聽下等我Relax下!仲話好多人聽完都會Speed up 開度數既過程!我聽到咁即刻話好啦!
當時已經半夜四點九!再訓唔到真係唯有等天光!跟住姑娘就好好咁幫我Check下有冇開度數!
結果終於有D進展!姑娘話開左就黎夠一度~仲話如果情況一直都係咁,應該第二朝就可以落產房!
我聽到之後有D緊張呀~~~~因為涯多幾個鐘就可以見到小魚B!!!

到第二朝等左好耐終於等到醫生巡房!(痛住等既時間特別覺得長!!)
醫生話開左三度!!!我第一個反應係扁左咀~唔知點解~D姑娘仲話唔好咁啦!已經好叻!快D執野落產房喇!
跟住我就Call  相公去產房等我,傻傻既相公仲問我係咪生得~哈哈~
我就執好野等D姐姐黎送我落去產房!坐上輪椅之後我一直成個人震哂~超緊張!

入到產房,D助產士好熟手咁攪來攪去!幫我駁機Mon BB心跳同宮縮既情況!
再有個Houseman黎幫我吉豆豆吊鹽水!Houseman醫生手忙腳亂咁整到我隻手有D血~
不過算啦~只要佢O係餘下既時間唔好再參予就可以~
結果Houseman真係打完豆豆就走左~嘻嘻~
跟住我既惡夢就快開始~
因為姑娘落左藥等我宮縮密D,教我聞笑氣止痛~
我有記住表姐教我,當Feel到準備痛時就聞~唔好等到好痛先聞~結果都幾有效~
初初聞果幾下,真係有D Wing Wing 地,但之後就冇乜野~可能陣痛勁過Wing既感覺!
冇幾耐相公就入左黎陪我喇!佢一直都比我捉住佢既手!好在全程相公在旁支持!幫忙抺下汗,鼓勵一下~不然我很難撐下去呢~

陣痛去到極點時,就係全個生產過程最痛的一段時間!
果種痛就好似終極便秘一樣!有舊野頂住快要出來一樣!
相反要用力Push BB出來果幾下,我倒覺得唔痛!!聽助產士指導下Push左五六次就生左小魚B出黎!小魚B出世剛剛夠六磅!總算有點交待~
宜家小魚好努力咁日餵夜餵人奶!深宵時份網友們可能會見到我遊走Facebook~因為餵人奶時無所事事唯有上網Read only~ haha



2 則留言: